Reklama2015-07-17
0

UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi

Marcin Prokop i Dorota Wellman w kampanii UNICEF PolskaMarcin Prokop i Dorota Wellman w kampanii UNICEF Polska

Organizacja charytatywna UNICEF rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję do globalnej obsługi swoich działań komunikacyjnych. Chce zunifikować ją na całym świecie.

UNICEF obecnie pracuje z kilkoma agencjami reklamowymi na całym świecie. Teraz chce zatrudnić jedną globalną, najlepiej taką, która ma swoje oddziały w Nowym Jorku i Genewie.

Rozsyłany przez UNICEF brief dotyczy opracowania globalnej komunikacji i strategii na okres trzech najbliższych lat. Wybrana agencja zajmie się też opracowaniem globalnej tożsamości marki UNICEF oraz zwiększeniem jej aktywności online.

Obecnie nad kampaniami UNICEF pracują m.in. agencje Atomic London i Forsman & Bodenfors w Szwecji.

Autor:bg

Więcej informacji:UNICEF

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas