Reklama2019-06-28
1

Uśmiechnięte słoneczko to nowe logo Totolotka

Zakłady bukmacherskie Totolotek mają nowe logo. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, polskiego bukmachera czeka rebranding oraz aktualizacja systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych.

Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na stronie internetowej i w komunikacji marketingowej marki.

Na górze: poprzednie logo Totolotka, na dole nowe

Wszystkie punkty sprzedaży przejdą gruntowy remont. Całkowicie zmieni się wystrój placówek i funkcjonalności systemu. Bukmacher planuje także otworzyć kilkadziesiąt punktów premium z podwyższonym standardem, gdzie w komfortowych warunkach będzie można obejrzeć najważniejsze wydarzenia sportowe na dużych ekranach.

Zmiany obejmą także serwis internetowy Totolotka. W nowej odsłonie ma być bardziej kompatybilny z mobile oraz opcją zakładów live. Ta część oferty zostanie rozszerzona do poziomu ok. 40 tys. zdarzeń miesięcznie.

 

Wyzwanie dla Totolotka

– Skala operacji jakiej właśnie dokonujemy jest bezprecedensowa na polskim rynku zakładów wzajemnych. Jest to możliwe dzięki pozyskaniu inwestora, który dysponuje nowoczesną technologią i wierzy zarówno w rozwój kanału internetowego, jak i sieci retail. To dla marki Totolotek i każdego jej pracownika z osobna wielkie wyzwanie, którego finalnym celem minimum jest umocnienie się na podium największych marek bukmacherskich w kraju – mówi Adam Lamentowicz, prezes spółki Totolotek.

Proces zmian w zakładach bukmacherskich Totolotek powinien zakończyć się na wiosnę przyszłego roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas