Prasa2013-07-18
8

„Uważam Rze Historia” mimo spadku liderem miesięczników historycznych, „Newsweek Historia” dopiero trzeci

W kwietniu 2013 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych należała do magazynu „Uważam Rze Historia”, który zanotował jednak spadek o 50 proc. Dopiero trzecie miejsce zajął „Newsweek Historia”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Uważam Rze Historia” (Gremi Media) w kwietniu 2013 roku wyniosła 41 268 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była ona niższa o 49,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Focus Historia” (G+J Polska). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 11,91 proc. i wyniósł 32 399 egz.

Trzecia lokata należała do nowego magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu 2013 roku wyniosła 30 766 egz. Magazyn ten miesięcznikiem jest od marca br. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wzrostem sprzedaży ogółem (o 34,91 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Uważam Rze Historia”. Z kolei wynik „Focus Historii” spadł tutaj o 4,92 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas