Reklama2018-02-15
1

Van Pur, właściciel Łomży nie pracuje już z Deloitte Digital

Van Pur, właściciel marki piwa Łomża zakończył współpracę z agencją Deloitte Digital - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Agencja Deloitte Digital rozpoczęła obsługę reklamową marki Łomża na początku 2017 roku. Odpowiadała za działania w internecie oraz reklamę ATL. Wygrała wówczas w przetargu firmy Van Pur, przejmując tym samym obsługę tej marki od agencji MullenLowe Warsaw.

Z naszych informacji wynika, że Van Pur postanowił właśnie zakończyć współpracę z Deloitte Digital. Nie udało nam się ustalić czy powodem jej zakończenia była obecna sytuacja agencji - w grudniu agencja postanowiła zrezygnować z realizowania projektów reklamowych ATL.

Obsługę jej klientów w tym zakresie przejęła agencja FCB Bridge2Fun.

Przedstawiciele Van Pur nie odpowiedzieli nam na pytania dotyczące zakończenia tej współpracy ani też związane z wyborem nowej agencji do obsługi reklamowej Łomży. -  Browar Łomża oraz Deloitte Digital zakończyły współpracę na mocy wiążącej strony umowy, która była podpisana do końca grudnia 2017 roku, w związku z końcem zrealizowanego projektu - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Gronert odpowiedzialna w Deloitte Digital za kontakty z mediami.

Deloitte Digital była autorem kampanii Łomży pod hasłem „Łomża swoją drogą”.


 

Autor:bg

Więcej informacji:Van Pur, Łomża, Deloitte Digital

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas