Reklama2023-10-31
0

Verso Media ma zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy

Agencja Verso Media wygrała przetarg Państwowej Inspekcji Pracy i zajmie się kampanią pod hasłem “Legitna praca” w komunikacji miejskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg PIP dotyczył przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnej „Legitna praca” w komunikacji miejskiej, mającej na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy dotyczących zatrudniania i kształtowania świadomości zagrożeń zawodowych występujących w środowisku pracy wśród osób w wieku 17-24 lata.

PIP do współpracy wybrała agencję Verso Media, która odpowiada m.in. za przygotowanie realizacji działań promocyjnych kampanii w komunikacji miejskiej, w tym: opracowanie strategii realizacji działań promocyjnych i media planu działań promocyjnych oraz przygotowanie reklam do emisji/ekspozycji. 

Budżet kampanii to 248,8 tys. zł. 

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas