Reklama2019-04-11
0

Vodafone ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Koncern Vodafone rozpoczął przetarg na globalną obsługę budżetu mediowego, którego wielkość szacowana jest na 600 mln dolarów.

Obsługi klienta broni agencja Wavemaker (GroupM/WPP), która zdobyła jego budżet w 2014 roku jeszcze jako MEC (przed fuzją z Maxus).

Przetarg prawdopodobnie dotyczy tylko planowania i zakupu mediów offline.Od ub.r. bowiem media cyfrowe do swoich kampanii Vodafone kupuje we własnym zakresie.

Na 11 z 25 rynków, na których działa firma funkcjonują w jej ramach specjalne, wewnętrzne struktury odpowiedzialne za planowaniem i zakup mediów internetowych.

Firma nie podaje, jakie agencje zaprosiła do przetargu. Na pewno jest wśród nich WPP. Przegląd obejmie kluczowe rynki, takie jak Australia, Wielka Brytania, Indie i Hiszpania.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas