Reklama2018-11-27
3

Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)

Pod hasłem „Strażacy - dziękujemy!” rozpoczęła się wizerunkowa kampania Volvo Trucks Polska, która powstała we współpracy ze studiem Brown Sugar.

Głównym elementem rozpoczętej kampanii są spoty, w których wystąpili polscy strażacy. Ich udział w reklamach i kampania będąca podziękowaniem dla nich związana jest z udziałem Polaków w akcji ratowniczej podczas gaszenia potężnych pożarów w Szwecji (Volvo jest szwedzką marką).

Emisja spotu inicjuje tydzień poświęcony polskiej Straży Pożarnej. Na profilu Volvo Trucks Polska w ramach kampanii umieszczane są zdjęcia i krótkie filmy poświęcone strażakom.  Dodatkowo powstał film, w którym pokazano nowy nabytek strażaków z OSP Przybysławice i informacje o przekazaniu kontenera ćwiczebnego ufundowanego przez Volvo Trucks dla strażaków z gminy Miechów.

Kampania jest połączona z nową filozofią marki Volvo – 4Poland, zgodnie z którą firma skupia się na tworzeniu produktów specjalnie na polski rynek.

Za realizację kampanii odpowiada Brown Sugar.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas