Telewizja2021-09-01
13

1,5 mln widzów oglądało „Wakacyjną trasę Dwójki”, TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” oglądało średnio 1,52 mln widzów, o 40 tys. mniej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, w okresie od 20 czerwca do 29 sierpnia 2021 roku (wyjątkowo jeden koncert pokazano w sobotę, 10 lipca).

Średnia widownia koncertów wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 13,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,22 mln oglądających, zgromadziła druga część koncertu z Płocka z 18 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 40 tys. widzów, ale zwiększył się udział koncertów w 4+. Wówczas oglądało 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału w 4+, 10,38 proc. w 16-49 oraz 11 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,29 proc. Trzecia była TVP1 (6,79 proc.), a czwarty - TVN (5,82 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad konkurencją była znacznie mniejsza.

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświecało hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywały się w różnych polskich miastach.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Autor:MK

Więcej informacji:Wakacyjna trasa Dwójki, TVP2

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas