Reklama2021-10-20
5

Wawel rusza z nową komunikacją marki (wideo)

Firm Wawel, producent słodyczy startuje z zupełnie nową i inną niż dotychczas komunikacją marki. W kampanii wizerunkowej pod hasłem „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” stawia na swoją flagową kategorię - czekolady.

Marka w nowej komunikacji postawiła nacisk na flagową w swoim portfolio kategorię czekolad. Idea kampanii skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów.

W nowej reklamie pokazuje jak bardzo w konszowaniu ważny jest czas, który odpowiada za intensywny smak czekolady.  

Nowy spot telewizyjny odbiega od dotychczasowych. Pełną kolorów komunikację teraz zastąpiono takimi wartościami jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja.

- Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki– mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel SA.

 

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły telewizję, działania digitalowe, PR oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo wybrana w przetargu i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas