Reklama2019-12-06
0

Ruszyła kampania Wawrzyńca „Wielki smak, mała forma” autorstwa Streetcom

Pod hasłem „Wielki smak, mała forma” trwa kampania reklamowa nowych, poręcznych opakowań past warzywnych Wawrzyniec.

Wawrzyniec wprowadza na rynek małe, 80 g opakowania past warzywnych. Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.

Nowe produkty reklamuje kampania „Wielki smak, mała forma”. Działania skupiają w social mediach (Facebook, Instagram). Obejmują też aktywności product seeding z daily influencami oraz akcję „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sklepach Lidl.

Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii,  zajmuje się też stroną internetową oraz kreacją materiałów POS.

Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Wawrzyniec Katarzyna Koczyk, brand manager.

Autor:jd

Więcej informacji:Wawrzyniec, Streetcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas