Reklama2013-05-23
1

„Wchodzisz w to?” w kampanii odświeżającej Wyborową Smaki Świata

W punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska) pod hasłem „Wchodzisz w to?”. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw.
 

Nowe reklamy Wyborowej Smaki Świata pokazują osoby bawiącej się na owocach obecnych w danym wariancie smakowym tej wódki. Podsumowują to slogany takie jak „Buszowanie w Mięcie” „Freestyle w Mango” czy „Zabawa w Cytrusach”, które uzupełnia hasło główne: : „Wchodzisz w to?”.

Celem akcji, prowadzonej w punktach w handlu tradycyjnego i nowoczesnego, jest odświeżenie komunikacji Wyborowej Smaki Świata i wyróżnienie jej na półkach sklepowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Zdjęcia wykonał Jacek Kołodziejski, ich retuszem zajął się Piotr Hołubowicz, a za produkcję sesji odpowiadała firma Shootme.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas