Reklama 2018-05-08
0

Gatta nowym klientem WebTalk

Agencja digitalowa WebTalk nawiązała współpracę z producentem wyrobów pończoszniczych Gatta. Podpisana umowa obejmuje obsługę marki w social mediach.

Do zadań WebTalk należy wdrażanie opracowanej strategii komunikacji marki Gatta na Facebooku i Instagramie oraz koordynację współpracy z influencerami. Na potrzeby komunikacji zespół przygotowuje także autorskie zdjęcia, kampanie w social mediach oraz performance marketingowe.

Z ramienia agencji za obsługę marki Gatta odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Autor: jd

Więcej informacji: Gatta, WebTalk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas