Reklama2011-07-08
0

Weekend z piłkarską kadrą do wygrania w promocji 4Move

Rusza promocja konsumencka i konkurs izotoniku 4Move wsparta kampanią reklamową.

Promocja została zbudowana w oparciu o fakt, że 4Move jest oficjalnym napojem izotonicznym piłkarskiej reprezentacji Polski (więcej na ten temat). Nagrody, jakie czekają na uczestników konkursu związane są z footballem i naszą narodową drużyną piłkarską.

Do wygrania w konkursie są połączone z treningami weekendy z piłkarzami polskiej reprezentacji narodowej, a także koszulki, piłki, bilety na mecze reprezentacji oraz gadżety 4Move. Aby wziąć udział w konkursie należy do 19 października br. kupić dowolny napój z oferty 4Move, zachować paragon, wysłać jego numer esemesem i odpowiedzieć na pytanie.

Promocja konsumencka połączona z konkursem pod hasłem "Wejdź do gry i wygraj weekend z Reprezentacją Polski" startuje w sklepach sieci Tesco na terenie całej Polski. Docelowo ma objąć wszystkie punkty sprzedaży, gdzie dostępne będą napoje 4move (m.in. stacje BP, sieci sklepów Piotr i Paweł).

Promocję konsumencką i konkurs wspiera prowadzona równolegle kampania reklamowa w internecie (strona www.4move.pl, profil marki na Facebooku - http://www.facebook.com/4MOVE), radiu (spoty w RMF Maxxx) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i w czasie eventów.


Komunikację konkursu wspiera dodatkowo biało-czerwona grafika etykiet limitowanej, dostępnej w okresie całej promocji edycji wszystkich smaków 4Move.


Całą akcję zakończy w październiku sampling napojów 4Move prowadzony wśród studentów wybranych szkół wyższych.

Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu firmy FoodCare wraz ze studiem projektowym Creoo. Media zakupił dom mediowy Mindshare.

Autor:km

Więcej informacji:4Move, izotonik

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas