Telewizja2017-09-19
19

720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 717 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Rodzinną grę „Rodzina wie lepiej” na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do soboty o godz. 18.30 (w pierwszym tygodniu emisji o 18.25), począwszy od 28 sierpnia br. Średnia widownia 18 pierwszych odcinków wyniosła 717 tys. osób, co przełożyło się na 7,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, tylko 3,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Uśredniony 1-minutowy zasięg każdego odcinka programu w analizowanym okresie wyniósł 1,27 mln widzów.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 5 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,05 mln oglądających.

Dwójka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy gł. „Szpital”, osiąga 12,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. serial „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”; 12,65 proc.), a trzecia - TVP2 (gł „Sport”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 8,49 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

„Rodzina wie lepiej” to teleturniej oparty na izraelskim formacie „Sure or Insure”. Jest to gra rodzinna, w której biorą udział 5-osobowe zespoły składające się z członków rodziny lub grupy przyjaciół. Zgodnie z zasadami programu rodziny wybierają spośród siebie jednego uczestnika, który będzie pełnił kluczową rolę odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej.

Nagroda główna wynosi 40 tys. zł. Wiedzowy teleturniej prowadzi Marcin Rams.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Rodzina wie lepiej, TVP2

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas