Prasa2010-05-05
2

Więcej „Kuchni” w „Świecie Kobiety”

Miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) od wydania czerwcowego, które ukazało się 5 maja, wprowadził zmiany w dziale „Kuchnia”. Numer wspiera kampania reklamowa.

Objętość działu „Kuchnia” zwiększona została z 13 do 22 stron i pojawiły się w nim nowe rubryki m.in. z przepisami na desery, danie sezonowe czy tradycyjne polskie dania. Dział otrzymał też nową szatę graficzną. „Kuchnia” poszerzona została kosztem stron z poradami dot. finansów w kryzysie, które znikły z magazynu, stąd objętość całego pisma nie uległa zmianie.

Czerwcowe wydanie „Świata Kobiety” ukazało się w normalnej cenie 2,90 zł. Promowane jest ono w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Za kreację spotu odpowiada agencja Happy Hours, a media zakupił Mediaedge:CIA.

W 2009 roku średnia sprzedaż ogółem „Świata Kobiety” wyniosła 431 874 egz. (dane ZKDP).

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas