Prasa2012-10-12
3

Większość pism motoryzacyjnych traci, „Motor” liderem

Prawie wszystkie magazyny motoryzacyjne w lipcu br. zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TopGear”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa pisma.

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu br. spadła o 9,29 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. i wyniosła 93 265 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 8,55 proc., a jego średni wynik spadł do 81 864 egz.

Wśród miesięczników motoryzacyjnych pierwsze miejsce utrzymał „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż spadła o 20,65 proc. i wyniosła 43 655 egz. Jest to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Z trzeciej na drugą pozycję w segmencie miesięczników awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który z kolei w rankingu zanotował największy wzrost średniej sprzedaży ogółem. Wzrosła ona bowiem o 22,84 proc. do 42 597 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także największym wzrostem sprzedaży (16,06 proc.) pochwalić się może „Auto Świat Poradnik”. Z kolei najwięcej stracił już jednak „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) - 9,82 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas