Reklama2020-07-17
0

Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)

Duńska firma logistyczna Maersk, operator kontenerów rozpoczęła kampanię reklamową, której głównym elementem jest utrzymany w stylu filmów akcji spot „Disconnected”. Jego autorem jest agencja &Co.

Spot opowiada o tym,  jak kierowca ciężarówki przewożący kontener Maersk przez zalesioną autostradę w Quebecu, dyrektor opuszczający biuro w Szanghaju, pracownik centrali Maersk siedzący przy komputerze i pracownik logistyki magazynu w Peru spotykają się, aby rozwiązać surrealistyczny problem. Każdy z nich nagle stoi.

Ta reklama ma być potwierdzeniem wizji Maerska na temat transportu i logistyki.

To odważna kampania w branży, która nie jest znana ze swojej kreatywności marketingowej, która udowadnia wizję Maerska, aby zmienić zwykły biznes w transporcie i logistyce.

Kluczowe przesłanie filmu ma podkreślać, że "nowe powiązania między ludźmi, procesami i danymi mogą zmienić Twoje spojrzenie na logistykę”.

Reżyserem spotu jest Christoffer Boes, przygotowała go duńska agencja reklamowa &Co.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas