Reklama2022-02-01
1

Władze Łodzi wybierają agencję do kompleksowej obsługi

Władze Łodzi prowadzą przetarg, w którym wybiorą agencję reklamową odpowiedzialną za kampanię promującą atrakcyjność turystyczną miasta. Działania te mają być przeprowadzone jeszcze w tym roku.

Przetarg dotyczy opracowania koncepcji oraz wdrożenia kampanii promującej atrakcyjność turystyczną miasta Łódź poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni,
o istotnym znaczeniu dla historii i rozwoju Łodzi.

Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta. Kampania realizowana ma być w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o narzędzia online oraz offline.

Pierwsza odsłona dedykowana będzie promocji otwarcia Orientarium (nowy pawilon w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi). Druga dotyczyć będzie prezentacji atrakcyjności turystycznej i oferty kulturalnej miasta bazując na następujących zasobach: m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni, o istotnym znaczeniu dla historii i rozwoju miasta oraz Orientarium.

Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku, nie potrwa dłużej niż do końca br.

Władze Łodzi informują, że do przetargu zaproszą maksymalnie 7 agencji. 

Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu można składać do 24 lutego br., zaproszenia do wybranych agencji trafią najpóźniej do 31 marca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas