Reklama2018-03-20
0

Wódka Amundsen promowana hasłem #Odkrywaj więcej

Pod hasłem "Odkrywaj więcej" rozpoczęła się kampania promocyjna marki wódki Amundsen (Stock Polska). Działania zaplanowano na cały 2018 rok.

Marka Amundsen promowana jest nową platformą komunikacyjną "Odkrywaj więcej", w ramach której przygotowano m.in. nową stronę internetową i identyfikację wizualną brandu.

Pierwszą aktywacją w ramach akcji był konkurs konsumencki: „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą  główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii. W marcu na kanałach digitalowych marki wystartuje seria spotów teaserowych promująca kampanię i sylwetkę pierwszego ambasadora marki.

- Nowa platforma komunikacyjna to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki poprzez porywające historie naszych ambasadorów a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane - mówi Bartosz Paśko, junior brand manager marki Amundsen.

Kampania będzie trwać przez cały rok 2018, jej uzupełnienie stanowić będą konkursy i aktywacje konsumenckie, wsparcie w mediach tradycyjnych i internetowych oraz działania PR.

Autor:jd

Więcej informacji:Amundsen, Stock Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas