Program “Wojciech Cejrowski. Boso” nadawany od końca września br. w TV Puls ogląda średnio 166 tys. widzów i daje stacji wyniki lepsze od jej średniego udziału w rynku.
TV Puls program “Boso” nadaje od 28 września br. Na antenie stacji zobaczyć można zarówno premierowe odcinki z Karaibów jak i pokazywane wcześniej w TVN Style dwie serie z Jerozolimy i Etiopii. Odcinki cyklu oglądać można w różnej kolejności w soboty o godz. 9.35 i 10.05, a także od poniedziałku do czwartku o 10.00.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność wszystkich odcinków “Wojciech Cejrowski. Boso” pokazanych w TV Puls do 4 listopada br. oglądało średnio 166 tys. widzów przy udziale na poziomie 3,91 proc. w grupie 4+ i 4,39 proc. w grupie 16-49.
Widownia programu “Wojciech Cejrowski. Boso”
Zobacz tabelę
Odcinki emitowane w soboty cieszą się największą popularnością - śledzi je 274 tys. widzów, co zapewnia stacji odpowiednio 5,17 proc. i 6,03 proc. udziału. Natomiast wydania pokazywane w dni powszednie śledzi przeciętnie 104 tys. osób, a ich udział to odpowiednio 2,85 proc. i 3,05 proc.
TV Puls w czasie nadawania “Boso” notuje lepsze wyniki niż konkurencyjne stacje. TV4 w tym paśmie ma 3,26 proc. udziału, zaś TVN7 - 2,05 proc. TV Puls jest też liderem w grupie komercyjnej, gdzie wynik TV4 to 2,90 proc., a w TVN7 - 2,50 proc.
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Zobacz tabelę
Cykl Wojciecha Cejrowskiego notuje też lepsze wyniki od średnich dobowych udziałów TV Puls wynoszących w okresie od 28 września do 4 listopada br. 3,41 proc. w grupie wszystkich widzów i 3,92 proc. w grupie komercyjnej.
W programie "Wojciech Cejrowski. Boso” podróżnik odwiedza różne plemiona i poznaje ich kulturę, wierzenia i zwyczaje (więcej na ten temat).
>>> Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają “Boso”