Reklama2015-03-17
2

Wojciech Kowalczyk szefem sprzedaży i marketingu w Modern Times Group

Wojciech KowalczykWojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk, były dyrektor marketingu Atmediów, objął nowo utworzone stanowisko head of advertising sales and marketing na Polskę w międzynarodowym koncernie Modern Times Group.

W MTG Kowalczyk będzie odpowiedzialny m.in. za wszystkie aktywności dotyczące sprzedaży czasu reklamowego oraz za promocję kanałów nadawcy w Polsce. - Przede wszystkim chcę się skupić na zwiększeniu rozpoznawalności stacji oraz rozwijać strategię sprzedaży reklam, a także wzmacniać obecność i działania biznesowe MTG w Polsce  - zapowiada Wojciech Kowalczyk.

Dotąd za marketing w firmie odpowiadała Urszula Marzec, piastująca funkcję marketing & PR managera. Niedawno przeszła do operatora satelitarnego SES (więcej na ten temat).

Wojciech Kowalczyk związany jest z mediami i reklamą od ponad 10 lat. Karierę rozpoczynał w Optimum Media OMD, w którym był odpowiedzialny za strategie mediowe dla takich marek jak McDonald's, Johnson&Johnson czy Lotos. W 2006 roku rozpoczął pracę u brokera reklamowego Atmedia, gdzie specjalizował się w badaniach oraz marketingu. W 2010 roku objął stanowisko dyrektora marketingu spółki i pracował na nim do 2015 roku. Kowalczyk jest wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy oraz autorem i współwłaścicielem branżowego bloga ScreenLovers.pl.

W Polsce dostępnych jest pięć kanałów należących do MTG: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature oraz Viasat History HD i Viasat Nature HD.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas