Reklama2014-07-03
13

Wojciech Putrzyński odchodzi z Ogilvy & Mather Advertising

Wojciech PutrzyńskiWojciech Putrzyński

Wojciech Putrzyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Ogilvy & Mather Advertising, rozstaje się z agencją. Jej działalność będą teraz koordynować szefowe teamów accounckich.

Putrzyński w grupie Ogilvy & Mather pracował przez 8 lat. Najpierw kierował agencjami Soho Square i Mather Communications, dwa lata temu, gdy Gruppa66 Ogilvy i Mather Communications zostały połączone w Ogilvy & Mather Advertising (więcej na ten temat), został dyrektorem zarządzającym tej agencji.

- Po 20 latach w branży przyszedł moment, w którym postanowiłem poświęcić kilka miesięcy wyłącznie temu, żeby z jednej strony uporządkować swoje sprawy osobiste, a z drugiej - spojrzeć na tę branżę i perspektywy jej rozwoju z dystansu, bo jest to wciąż moja wielka pasja - uzasadnia swoją decyzję Putrzyński.

- Życzę mu kolejnych sukcesów, co najmniej takich jak rozwinięcie działalności Soho Square, w tym stworzenie i zarządzanie regionalnym biurem EMEA dla marki Avon, które pracowało dla ponad 25 rynków na świecie, czy nadzorowanie w ramach Ogilvy & Mather niezapomnianych kampanii z Chuckiem Norrisem dla BZ WBK, Adamiakową dla Biedronki, „Obi tak to robi” dla OBI oraz „Limity i ograniczenia nie interesują mnie” dla nju mobile - wylicza Olga Sobieraj, CEO grupy Ogilvy & Mather.

Obecnie działalnością Ogilvy & Mather Advertising kierować będą szefowe teamów accounckich, bezpośrednio raportujące do Olgi Sobieraj.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas