Internet2013-05-09
0

WP i Orange z 200 mln odsłon mobilnych. o2, Allegro i Interia najbardziej w górę

W marcu br. strony Wirtualnej Polski i Orange zanotowały nieco ponad 200 mln odsłon na urządzeniach mobilnych. W skali roku największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy o2, Allegro i Interii.

Serwisy Wirtualnej Polski i Orange w marcu pierwszy raz przekroczyły poziom 200 mln odsłon mobilnych. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, jeszcze w styczniu br. zanotowały 177 mln takich odsłon, a w lutym - 167 mln. Natomiast w marcu ub.r. wykonano na nich jedynie 105 mln odsłon mobilnych. Tym samym wzrost zasięgu w skali roku wyniósł 91 proc.

Jeszcze bardziej przez rok urosły w mobile’u serwisy innych największych wydawców internetowych. Strony o2 zanotowały w marcu br. prawie trzy razy odsłon niż przed rokiem (59,6 mln wobec 20,6 mln). Serwisy Allegro zyskały 64 mln odsłon (to wzrost o 160 proc.), witryny Interii - 46 mln (wzrost o 142 proc.), a strony Onetu - 91 mln (wzrost o 114 proc.). natomiast witryny Gazeta.pl zanotowały o 61 mln odsłon mobilnych więcej, co oznacza wzrost o 95 proc.

>>> Megapanel z marca: Facebook i YouTube lekko w dół, spadki Allegro i o2

Zobacz tabelę


Sam serwis WP.pl miał w marcu 80 mln odsłon mobilnych więcej niż przed rokiem (to wzrost o 86 proc.). Onet.pl zyskał w skali roku 89 mln odsłon, a Interia.pl - 34 mln (w obu przypadkach to wzrost o 135 proc.). Mobilny zasięg Allegro.pl wzrósł prawie trzykrotnie (94 mln odsłon wobec 33 mln przed rokiem), a o2.pl - ponad trzykrotnie (18,8 mln odsłon wobec 5,4 mln w marcu ub.r.).

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2013 roku

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas