W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 300 934 egz. i w porównaniu do maja 2013 roku zmalała o 8,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,16 proc. do 220 207 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 153 689 egz., po spadku o 12,87 proc.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 133 344 egz., po spadku w skali roku o 18,18 proc.
Zobacz tabelę
Również i w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 6,98 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.