W okresie od I do III kwartału br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 333 265 egz. Była ona o 5,06 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
http://www.wirtualnemedia.pl/jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 186 937 egz., po spadku o 2,56 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 264 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 10,29 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wynoszącym 129 641 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 13,05 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w okresie od I do III kwartału 2015 roku na poziomie 48 887 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 13,39 proc.
Zobacz tabelęWe wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 1,73 proc. do poziomu 325 377 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (185 091 egz.; wzrost o 1,15 proc.), a trzecie - „Tele Max” (148 410 egz., w dół o 5,55 proc.).
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 11,08 proc. do 125 643 egz.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.