Prasa2015-09-03
0

Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. Była ona o 6,69 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 958 egz., po spadku o 3,32 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 154 615 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 15,46 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I półroczu br. wynoszącym 133 681 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,41 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu 2015 roku na poziomie 50 475 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 14,97 proc.

Zobacz tabelę

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,81 proc. do poziomu 318 906 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (177 359 egz.; spadek o 0,82 proc.), a trzecie - „Tele Max” (142 429 egz., w dół o 12,77 proc.).
Również i tutaj wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 13,61 proc. do 45 999 egz.

Zobacz tabelę

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas