Prasa2012-07-12
6

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”

W kwietniu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwięcej stracił „Logo”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) wyniosła w kwietniu br. 58 093 egz. Tytuł ten względem analogicznego miesiąca ub.r. stracił 6,40 proc.

Na pozycji drugiej znalazł się „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,18 proc. do 54 813 egz. Ostatnie miejsce na podium należało do miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska), który awansował z pozycji czwartej. Zanotował on spadek o 7,30 proc. do 42 488 egz.

W zestawieniu najwięcej, bo aż 12,56 proc., stracił plasujący się na ostatnim miejscu miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 40 588 egz. a tytuł zajmował trzecią lokatę. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


Jednak w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „CKM” - aż 31,50 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas