W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 60 554 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,87 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,47 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 923 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy w ciągu roku zmniejszył się o 24,66 proc. do 28 996 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,66 proc. do 23 109 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 22 329 egz., po spadku o 9,15 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył o 28,06 proc. do poziomu 12 479 egz.
Zobacz tabelę
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem wśród pism męskich - o 4,43 proc. - pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM” - było to 1,34 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.