Rozpoczęła się nowa, telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwzapalnego Sachol, produkowanego przez Bausch Health Polska. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Sachol to lek przeciwzapalny stosowany w leczeniu stanów zapalnych jamy ustnej i dziąseł, chorób przyzębia wywołanych np. przez podrażnienia spowodowane aparatem ortodontycznym lub otarciami protezy. - Celem kampanii jest podkreślenie cechy od zawsze związanej z marką Sachol, tj. uniwersalności zastosowań, ponieważ żel ten można stosować w różnych dolegliwościach jamy ustnej związanej ze stanem zapalnym, dzięki czemu można szybko zapomnieć o bólu i cieszyć się życiem - komentuje Arkadiusz Słota, brand manager OTC w Bausch Health Polska.
Koncept „Wszystkie twarze” powstał wcześniej i zakładał shooting, ale realizacja przypadła na czas obowiązywania najostrzejszych ograniczeń spowodowanych pandemią. - Mocno wpłynęło to na charakter naszej pracy. Po rozważeniu różnych opcji postanowiliśmy oprzeć montaż na materiałach z banków wideo, co okazało się ciekawym wyzwaniem. Koniec końców dzięki efektywnej współpracy z Klientem i Agencją Filmową od strony wizualnej trudno go odróżnić od produkcji powstałych na planie – dodaje Jarosław Pawłowski, senior copywriter z Schulz brand friendly.
Kampania będzie obejmować display, emisję spotu w telewizji i w digitalu, a także wykorzystanie materiałów POS. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sachol promowany był hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać”.