PR2018-09-10
0

Wyborowa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies

Agencja Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z marką wódek Wyborowa Pernod Ricard. Klienta pozyskano w przetargu.

W ramach współpracy H+K Strategies opracowała działania komunikacyjne dla kampanii "Love Over Hate" marki Absolut. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką projektu jest aktorka Katarzyna Warnke. 

Agencja jest odpowiedzialna za współpracę z aktorką oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Za obsługę klienta odpowiedzialna jest Kaja Piekarska, senior associate oraz Aleksandra Samociuk, senior account executive, z zespołu kierowanego przez Katarzynę Fabjaniak, group account directora agencji.

Strony nie zdradzają, na jaki okres zawarto umowę.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas