Prasa2013-06-28
38

Wydawnictwo Bauer łączy redakcje i zwalnia

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji swoich magazynów telewizyjnych w trzy redakcyjne platformy. W związku z tym zwolniono co najmniej kilkanaście osób - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

- Zintegrowaliśmy cały segment w trzech platformach. Zmiana zoptymalizuje warunki pracy - mówi nam tylko Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Grupie Bauer.

Od 1 lipca br. w firmie będą funkcjonować trzy platformy redakcyjne. Pierwsza powstanie z połączenia redakcji “Tele Tygodnia” i dwutygodnika “Świat Seriali” kierowanych przez Katarzynę Madey. Jej zastępcami będą Jolanta Głodkowska (dotąd wicenaczelna “Tele Tygodnia”) i Michał Rak (dotąd wicenaczelny “Świata Seriali”), natomiast drugi dotychczasowy zastępca naczelnej “Tele Tygodnia” Igor Paja będzie teraz sekretarzem redakcji.

Redakcja dwutygodników “TV14” i “Tele Świat” oraz redakcja tygodnika “To&Owo TV” zostaną połączone w platformę redakcyjną Premium. Kierować nią będzie Paweł Nosowski, dotąd redaktor naczelny “To&Owo TV”. Jego zastępcami będą Ewa Wąsikowska - Tomczyńska (poprzednio redaktor naczelna “Tele Świata” i “TV14”) i Andrzej Czapski (poprzednio wicenaczelny “To&Owo TV”).

Trzecia platforma - tygodników popularnych - powstanie z połączenia zespołów “Kurier TV”, “Super TV” i “Tele Max”. Będzie nią kierować Agnieszka Trojanowicz (poprzednio redaktor naczelną “Kurier TV”), a jej zastępcą pozostanie Magdalena Adamcio (poprzednio redaktor naczelna “Super TV”). W 2010 redakcje tych trzech pism zostały już połączone, by po dwóch latach znów zacząć funkcjonować oddzielnie, co Bauer tłumaczył zmianą koncepcji biznesowej i planami rozwoju tytułów (dowiedz się więcej).

Wydawnictwo podaje, że w związku z reorganizacją odeszła dotychczasowa redaktor naczelna “Tele Maxa” Anna Hernik. Maciej Brzozowski nie ujawnia, ile łącznie osób zostało zwolnionych w związku ze zmianami. Z naszych informacji wynika, że wydawnictwo rozstało się na pewno z ponad 10 osobami.

Z danych ZKDP wynika, że cały czas maleje sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera. W kwietniu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn “Super TV” (więcej na ten temat). Wzrosty sprzedaży od wielu miesięcy notują natomiast dwutygodniki telewizyjne.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(38)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas