Prasa 2020-04-16
2

Wydawnictwo Bauer z akcją społeczną „Nasz przyjaciel sprzedawca”

W ramach akcji społecznej „Nasz przyjaciel sprzedawca” Wydawnictwo Bauer w wybranych tytułach opublikuje zdjęcia oraz wypowiedzi sprzedawców, nadesłane przez czytelników. Akcja ma na celu podziękowanie im za pracę w trudnym czasie pandemii.

W wybranych tytułach Bauera pojawiły się specjalne rubryki, w których będą publikowane zdjęcia sprzedawców oraz ich krótkie wypowiedzi. Zdjęcia mogą przesyłać do redakcji czytelnicy, którzy chcą podziękować swoim ulubionym sprzedawcom za pracę i możliwość kupowania prasy pomimo panującej epidemii koronawirusa.

W akcji biorą udział takie tytuły jak m.in. „Tele Tydzień”, „Kurier TV”, „Świat seriali”, „TV14”, „Przyjaciółka”, „Show”, „Naj”, „Tina”, „Poradnik Domowy”, „Pani Domu”, „100 Rad”.

Bauer Media to międzynarodowy koncern wydawniczy z siedzibą w Niemczech, który jest właścicielem ponad 600 czasopism, 400 portali i ponad 100 stacji radiowych i telewizyjnych. 85 proc. akcji należy Yvonne Bauer.

Autor: NB

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas