Reklama2016-10-11
1

„Wygrywanie przez gotowanie” w promocji Vegety (wideo)

Podravka Polska rozpoczęła blisko dwumiesięczną promocję konsumencką marki Vegeta. Konkurs pod hasłem „Wygrywanie przez gotowanie z marką Vegeta!” wspiera kampania.

By wziąć udział w konkursie należy kupić dwa dowolne produkty Vegety, zachować paragon i na stronie internetowej konkursvegeta.pl dokończyć zdanie: „Wybieram Vegetę, bo...”.Nagradzane będą najlepsze zgłoszenia: codziennie nagrodami pieniężnymi po 100 zł, raz w miesiącu – kwotą 10 tys. zł (2 nagrody). Nagrodą główną w zabawie jest samochód Hyundai Elantra.

Loteria trwa do 4 grudnia br., a jej organizatorem jest firma i360.

Akcję „Wygrywanie przez gotowanie z marką Vegeta!” wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. na YouTube), materiały POS i standy reklamowe w sklepach oraz reklamy w prasie kobiecej. Firma nie podała, jakie agencje reklamowe odpowiadają za realizację tych działań.

Podravka Polska ostatnio prowadziła dużą kampanię reklamową jesienią ub.r. - wówczas odpowiadały za nią agencje Bruketa&Žinić OM, Val Produkcija, Interactive Partners, Advans Media Communications i Walk PR.

Autor:bg

Więcej informacji:Vegeta, Podravka

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas