Reklama2010-03-26
0

„You're it. You're up. You're on” w nowej kampanii Converse

Pod hasłem „You're it. You're up. You're on” rozpoczyna się na całym świecie wizerunkowa kampania reklamowa marki Converse. Akcja podkreślająca artystyczny wizerunek tego brandu obejmuje w Polsce prasę.

W nowej kampanii reklamowej Converse odbiorcom tej marki – młodym ludziom z pasjami – zadawane jest pytanie „A Ty … co robisz?”. Przekaz promuje związany z tym brandem indywidualizm i swobodne wyrażanie siebie w artystycznych projektach, pokazując osoby z całego świata, które w różny sposób realizują swoje artystyczne zamiłowania. W polskiej odsłonie kampanii bierze udział Oliwia – artystka utrwalająca wspomnienia z wykorzystaniem fotografii portretowej i rzeźby.

Akcja pod globalnym hasłem „You're it. You're up. You're on” obejmuje w Polsce prasę lifestylową (m.in. „Kmag”, „Aktivist”, „Exclusive”, „Joy”, „Hot”, „Elle”, „Cosmopolitan”). Kreację kampanii przygotowała samodzielnie firma Converse, która przy planowaniu i zakupie mediów w naszym kraju współpracowała z domem mediowym Pro Media House.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas