Prasa2014-10-02
2

„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych w I półroczu

W I półroczu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Pingwiny z Madagaskaru”, z kolei najwięcej stracił „Filly Magazyn”.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 55 021 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku była ona niższa o 7,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 49 582 egz., po spadku o 11,35 proc.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 49 163 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 12,39 proc. do 32 214 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Pingwiny z Madagaskaru” (Media Service Zawada), który awansował z miejsca dwunastego na ósme.

Z kolei najwięcej stracił „Filly Magazyn” (również Media Service Zawada), który w zestawieniu spadł z miejsca dziewiątego na dziewiętnaste. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 32,39 proc. do poziomu 22 568 egz.

Zobacz tabelę


W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Zabaw i Marzeń z Barbie” w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszyła się o 1,46 proc. do 55 627 egz. Drugie miejsce zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (53 479 egz.; wzrost o 3,46 proc.). Natomiast trzecia lokata należała do „Lego Legends of Chima” (49 118 egz.).

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 10,21 proc. do 23 192 egz. - pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada).

Z kolei najwięcej stracił „Winx Club” (także Media Service Zawada) - było to 36,68 proc. do poziomu 22 553 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas