Prasa2012-10-25
2

„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem wśród pism dziecięcych

W lipcu br. w segmencie miesięczników dla dzieci na pozycję lidera sprzedaży awansowało pismo „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Większość magazynów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) wyniosła w lipcu br. 58 011 egz., czyli o 5,80 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł magazyn „Scooby-Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 23,73 proc. i wyniosła 53 890 egz.

Na podium znalazło się jeszcze nowe pismo „Monster High” (Egmont Polska). Jego wynik lipcu br. uplasował się na poziomie 42 976 egz.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła bowiem o 7,96 proc. i wyniosła 27 890 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący aż 44,71 proc., dotknął plasującego się na ostatniej pozycji pisma „Czarodziejki Witch” (Egmont Polska). Zakończyło ono lipiec br. ze sprzedażą ogółem wynoszącą 17 695 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (aż 55,75 proc.) pochwalić się może miesięcznik „SpongeBob Kanciastoporty” (Egmont Polska). Z kolei także i tutaj najwięcej straciły „Czarodziejki Witch” - było to 34,32 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas