Reklama 2015-05-01
0

Zagraniczny wyciąg reklamowy: Air France, Facebook, UnitedHealthcare, Finnish (wideo)

Najciekawsze zagraniczne reklamy z ostatnich miesięcy wybrał i ocenił dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Bryks z Lowe Warsaw. Są to klipy promujące marki UnitedHealthcare, Air France, Facebook, Warburtons, Finnish i Tena Men.

1. UnitedHealthcare - Our Song Commercial

Jak poinformować wszystkich, że nasza firma rozszerza swoją ofertę?
Najlepiej tworząc zabawną reklamę, która na długo zapadnie w pamięci odbiorców. Dobrze to wie UnitedHealthcare, który w swoim spocie sprawnie wykorzystał wiele znanych popkulturowych elementów.

 

2. Air France - France is in the air

Niektóre państwa są marką same w sobie. Bez wątpienia należy do nich Francja, która kojarzona jest z modą, szykiem, elegancją i... miłością. Wykorzystało to Air France, które w swoim 45 sekundowym spocie „France in the air“ zręcznie przedstawia popkulturowy obraz dzisiejszej Francji.

 


3. Facebook - Our Friends

Media społecznościowe coraz intensywniej wypełniają nam codzienne życie. Jednak rzadko zastanawiamy się, czemu one powstały i co im zawdzięczamy. Dlatego Facebook chce nas nakłonić do rozmyślań na temat social mediów oraz interakcji międzyludzkich. Stworzył on reklamę o przyjaźni i jej wartości. Świetny insight oraz genialna egzekucja.

 

4. Warburtons - reklama z Sylvestrem Stallone’em

Czasami marki, w których na pierwszy rzut oka nie widać wielkiego potencjału komunikacyjnego, potrafią nas zaskoczyć pomysłową i kreatywną kampanią. Idealnym tego przykładem jest najnowszy spot brytyjskiej piekarni Warburtons z Sylwestrem Stallone’em w roli głównej.

 


5. Finnish - Dishes

Mamy tutaj przykład prostego i zarazem dobrze znanego insightu – brudne naczynia prześladujące nas na każdym kroku. Jednak siłą tego spotu jest świetna egzekucja i niebanalne podejście do tematu. Duży plus za kreatywność.

 


6. Tena Men - Control

Marka Tena pokazała w jak gustowny i wyrafinowany sposób można przedstawić wstydliwy, męski problem. To idealny przykład odpowiedniego doboru kreacji do grupy docelowej.

 


Sebastian Bryks zajmuje się strategią digitalową w Lowe Warsaw. Pasjonat nowych technologii oraz baczny obserwator ciekawych rozwiązań z zakresu online marketingu.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas