Reklama2017-01-16
1

Zakłady Mięsne Łuków z nowym logo i hasłem „Z natury od serca”

Zakłady Mięsne Łuków zaczęły rebranding, zyskały nową identyfikację wizualną i hasło „Z natury od serca”. Identyfikację, która będzie wykorzystywana na opakowaniach wszystkich produktów firmy, przygotowała agencja Optima Marketing Group.

Nowa identyfikacja wizualna ZM Łuków pokazuje motyw graficzny z krajobrazem okolic Łukowa, co ma symbolizować czerpanie przez firmę z bogactwa regionu wschodniej Polski. Oprawa graficzna ma podkreślać, że mięsa i wędliny są przez nią produkowane z pasją, z przywiązaniem do tradycji i szacunkiem do natury, według receptur wypracowanych w ciągu 40 lat. Podsumowuje to hasło „Z natury od serca”.

Celem rebrandingu firmy jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla spółki oraz efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

- Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów - opisuje Justyna Niemczuk, dyrektor handlowy ZM Łuków.

Rebranding obejmuje zmianę architektury produktów ZM Łuków i wyglądu ich opakowań, który ma uwypuklać nadrzędne wartości marki i wyróżniać się na półkach sklepowych. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Nową identyfikację wizualną ZM Łuków przygotowała agencja Optima Marketing Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas