Reklama2008-04-01
0

ZenithOptimedia: kryzys kredytowy wpłynie na rynek reklamy

Dom mediowy ZenithOptimedia obniżył swoje prognozy odnośniewydatków na reklamę w bieżącym roku.

Według ZenithOptimedia, wydatki na reklamę w Ameryce Północnej iEuropie Zachodniej zwiększą się w bieżącym roku o 3,8 procenta,wobec wcześniej zakładanych 4,4 procenta - informuje serwis MediaLife. Firma obniżyła swoją prognozę głównie z uwagi na kryzys narynku kredytów.

Jednocześnie dom mediowy podniósł swoją prognozę - z 10,9 do11,1 procenta - dla pozostałej części świata. Z kolei biorąc poduwagę cały globalny rynek, prognoza została obniżona z 6,7 do 6,5procenta.

Według ZenithOptimedia, w latach 2007 - 2010 najszybciejrozwijającymi się krajami pod względem reklamowych wydatków będąRosja i Chiny, gdzie wzrost nakładów w tym okresie wyniesieodpowiednio 92,1 i 61,5 procenta.

źródło: Media Life

Autor:km

Więcej informacji:ZenithOptimedia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas