Reklama2015-05-18
0

„Zielone pojęcie” w reklamach odświeżonego Cydru Green Mill (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Cydr Green Mill (produkowany przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zielone pojęcie”, 11/10, Soul & Mind i Tailor Made PR.

W ramach relaunchu dotychczasowe brązowe butelki Cydru Green Mill zostały zastąpione przez nowe: przeźroczyste, z etykietami w jasnych odcieniach zieleni. Na opakowaniach wyeksponowano informacje, że napój jest produkowany ze 100-procentowego soku jabłkowego, naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych i że mają półwytrawny, orzeźwiający smak.

Kampania marketingowa wspierająca nową odsłonę Cydru Green Mill jest prowadzona pod hasłem „Zielone pojęcie”. Reklamy zachęcają do refleksji i powrotu do łatwych, nieskrępowanych przyjemności i zabaw, pozwalających oderwać się od natłoku spraw oraz pędzącego do przodu świata.

Akcja jest realizowana głównie w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży.

Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (należący do grupy Nairobia), działania public relations realizuje Tailor Made PR. Odświeżony wygląd opakowań Cydr Green Mill zaprojektowała agencja Soul & Mind.

Autor:tw

Więcej informacji:cydr, Green Mill, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas