Prasa2009-01-12
0

Zmiany personalne w działach reklamy pism Bauera

Od stycznia br. nastąpiły zmiany personalne w działach reklamy pismtelewizyjnych i poradnikowo - rozrywkowych.

Nowym kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych zostałaKatarzyna Kilanowska, dotychczas pracująca w wydawnictwie jakostarszy specjalista ds. reklamy. Na opuszczone przez nią stanowiskoawansował Marcin Jaśkiewicz, który z Bauerem związany jest od 2007roku. Wcześniej, bo w listopadzie ub. r. nowym starszym specjalistąds. reklamy została też Aldona Racławska, która przez ponad 10 latbyła pracowała w domach mediowych Media Group oraz PHD.

Nowego kierownika ma również dział reklamy pism poradniczych. Odstycznia br. została nim Katarzyna Bałdo-Bożek, która doWydawnictwa Bauer przeszła z Axel Springer Polska, gdzie byłaspecjalistą ds. reklamy w "Fakcie", a później kierownikiem grupysprzedaży "Dziennika". Do działu reklamy pismporadniczo-rozrywkowych dołączyła też Paulina Kaczyńska, któraobjęła w nim stanowisko specjalisty ds. reklamy. Kaczyńska przeszłaz firmy CD Projekt, gdzie pracowała jako junior marketing manager.W przeszłości była już związana z Bauerem.

Autor:pp

Więcej informacji:Bauer

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas