Prasa2008-01-03
0

Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku MonikaMikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamyregionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast GrzegorzOmilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychodyreklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, niezdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklami odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również winternecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamygazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedażyreklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "GazecieWyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu".Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent wWielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biurareklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwaniereklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domówmediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało wmiejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazetregionalnych na rynku ogólnopolskim.

Autor:ad

Więcej informacji:Media Regionalne

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas