Reklama2011-11-15
0

"Zostań Mistrzem Tyskomatu" na Facebooku

Na profilu marki Tyskie na Facebooku ruszyła przygotowana przez agencję Tequila aplikacja "Zostań Mistrzem Tyskomatu". Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.

Dzięki aplikacji każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem - nowym gadżetem marki Tyskie. Gra polega na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu. Oferuje również mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie.

Aplikacja "Zostań Mistrzem Tyskomatu" jest kontynuacją działań realizowanych dla marki Tyskie w gastronomii oraz rozwinięciem dotychczasowych aktywności brandu prowadzonych na Facebooku.

Za pomysł i przygotowanie całej aplikacji oraz wybór narzędzi komunikacji dopasowanych do grupy celowej odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Tequila. Aplikacja będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia br.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas