Reklama2021-01-15
0

Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith

Firma Zott Polska, producent m.in. jogurtów rozpoczyna współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) wzakresie kompleksowej obsługi mediowej. Oznacza to koniec trwającej od 14 lat współpracy z domem mediowym Carat, należącym do dentsu.

Zenith odpowiadała za kompleksową obsługę mediową Zott Polska, zarówno w mediach online, jak i offline.

Dotychczas odpowiadał za to dom mediowy Carat należący do dentsu - z nim marketer pracował nieprzerwanie od 14 lat.

Zott Polska jest właścicielem takich marek, jak Belriso, Monte Snack, Jogobella.

Firmy nie podają informacji na temat tego, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy. Nie ujawniają także, na jak długo zawarły umowę.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas