Reklama2023-08-09
10

Żubrówka startuje z nową komunikacją - "Odkryj swoją dziką naturę"

"Odkryj swoją dziką naturę" to nowe hasło marki wódki Żubrówka, należącej do koncernu Maspex. 

Głównym celem Żubrówki jest nieustanne wzmacnianie swojej pozycji na rynku i zdobywanie coraz większej popularności wśród młodych pełnoletnich, aktywnych konsumentów.

W ramach nowej strategii, Żubrówka umacnia pozycję w punktach sprzedaży oraz prowadzi działania PR. Marka już zaistniała na najważniejszych muzycznych festiwalach kraju: Open’er, Orange Warsaw Festival i Audioriver- ze swoją odnowioną komunikacją. "Strefa Żubrówki zapewniła festiwalowiczom energetyczną atmosferę, atrakcyjne gadżety, rytmiczną muzykę oraz degustację oryginalnych drinków na bazie nowej linii Fresh Żu" - podaje marka w komunikacie.

Fresh Żu od Żubrówki 

Nowa linia Fresh Żu od Żubrówki stanowi wprowadzenie do odnowionej komunikacji marki. "Marka motywuje swoich konsumentów do swobodnego wyrażania swojej dzikiej natury - celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej dzikiej strony" - informuje Maspex.

Strategię komunikacji dla Żubrówki przygotowała agencja Chromatique we współpracy z Adamem Nykiem z Iconyk.

Pod koniec lutego br. Grupa Maspex sfinalizowała proces przejęcia polskich aktywów Roust Corporation. W wyniku transakcji firma zakupiła spółkę CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits - wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC: Żubrówki, Soplicy, Absolwenta oraz marki Bols.

Autor:jd

Więcej informacji:Żubrówka, Maspex

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas