Reklama2020-08-06
1

Żywiec Zdrój nową loterią promuje Żywiecczyznę

Rozpoczęła się loteria produktowa marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój (Grupa Danone). Akcja zachęca Polaków do odwiedzania Żywiecczyzny. Loterię przygotowała i realizuje agencja Smolar.

Ogólnopolska loteria marki Żywiec Zdrój obejmuje niegazowaną wodę tej marki we wszystkich rodzajach sprzedawanych opakowań. Akcja zachęca Polaków do odkrywania regionu, z którego wywodzi się brand, czyli Żywiecczyzny.

Promocja pod hasłem „Odkryj polskie góry” oparta jest na mechanizmie loterii paragonowej. Do udziału w loterii uprawnia zakup sześciu dowolnych produktów z linii Żywiec Zdrój niegazowany (z wyłączeniem napojów smakowych). Otrzymany paragon należy następnie zarejestrować na dedykowanej stronie odkryjpolskiegory.pl.

Przez cały okres trwania loterii każdego dnia losowana będzie jedna nagroda o wartości 4 000 zł. Dodatkowo, na zakończenie loterii wylosowana zostanie jedna nagroda dodatkowa w wysokości 50 000 zł.

Loteria trwa do 30 września br. i będzie wspierana działaniami reklamowymi w kanałach społecznościowych marki oraz materiałami POS w punktach sprzedaży.

Loterię organizuje i realizuje agencja promocyjno-reklamowa Smolar.

Pod koniec lipca br. ruszyła kampania reklamowa promująca Żywiec Zdrój Sparkles. Występuje w niej Suchar Codzienny.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas