Maybelline New York w nowej kampanii stawia na murale
Świąteczne tramwaje KitKat w Poznaniu i Wrocławiu
„Pomnik szefa idioty” reklamuje nowy sezon „The Office PL” Canal+
Prince Polo przygotowało mural na 100-lecie fabryki Mondelez w Cieszynie
"You make beauty. We care" hasłem Resibo
Move TV wygrywa przetarg Warszawy na kampanie reklamowe w klubach fitness
Drony w USA dopuszczone do holowania reklam
Digital Network wraca do dywidendy, wypłaci 3 mln zł
Ströer będzie dalej sprzedawał reklamy w wagonach metra
IMS chce wypłacić 6,5 mln zł dywidendy
Będzie mniej reklam w metrze. Wiceprezydent Warszawy zapowiada zmiany
AMS, Stroer i Screen Network w przetargu reklamowym Metra Warszawskiego
Grupa IMS z przychodami jak przed epidemią, obsługuje 33 tys. lokalizacji abonamentowych
Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH
Google z Samsungiem postawiło pierwszy billboard 3D. Stanął na Times Square w Nowym Jorku
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych
Cityboard Media znów z zyskiem i 3 tys. nośników. Wpływy jak przed epidemią
Klarna rusza z nową odsłoną kampanii „I cóż, że ze Szwecji”, promującej polskie marki
HBO promuje "Ród smoka" na Wawelu
Mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek na muralu We Got Now New Balance