Platige Image zarobiło poniżej planów, zaszkodziły strajki w Hollywood
TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok
Plus reklamuje pakiet streamingów
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż spotów wyborczych
Ile trzeba zapłacić za reklamę w TVN24?
NAV agency odpowiada za kampanię Butcher’s Pet Care
Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Ponad 80 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Monika Brodka i Andrzej Wrona reklamują konto dla firm w ING Banku Śląskim
Ponad 200 tys. za reklamę przy meczu barażowym z udziałem Polaków w TVP
Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
TVN Media rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych
GPW DAI i Sigma Bis z pilotażową kampanią w technologii DAI. Klientem PZU Ubezpieczenia Rolne
TVN Media będzie licytować czas reklamowy przy topowych programach wiosennej ramówki
Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
TV Republika: nasi reklamodawcy z ogromnym wzrostem sprzedaży
6,47 mln dolarów za spot przy Super Bowl. W Polsce transmisja w Polsacie
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
W TV Republika coraz więcej telezakupów. Kto reklamuje się dalej?
Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji