Reklama2020-10-16
0

Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość ambasadorką kampanii Carex

Marka środków higienicznych Carex wystartowała z nową kampanią digital, promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska - autorka bloga i książki Mam Wątpliwość.

Marka Carex rusza z akcją w której chce wyrobić nawyk regularnego mycia rąk. W ramach kampanii powstaną cztery materiały wideo przybliżające konsumentom sytuacje, w których mycie rąk jest szczególnie ważne.

-  W obecnych czasach konsumenci doskonale wiedzą jak ważne jest systematyczne mycie rąk i jakie skutki może mieć brak właściwej higieny dłoni. Zamiast straszyć konsekwencjami, postanowiliśmy sięgnąć po stare, dobre i sprawdzone narzędzie, jakim jest śmiech i poczucie humoru. Stworzyliśmy kampanię, która nie tylko dostarcza solidną porcję wiedzy, ale też dobrej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a nieocenionym towarzyszem w tych sytuacjach będzie właśnie marka Carex - mówi Łukasz Wierchowicz, brand manager Carex.

Kampania digital marki Carex ruszyła 15 października i potrwa trzy kolejne tygodnie. Działania prowadzone będą na YouTube oraz w kanałach społecznościowych Aleksandry Radomskiej i marki Carex.

Za opracowanie koncepcji kampanii, realizację materiałów video, zakup mediów, działania PR i współpracę z influencerką odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas