Prasa2013-09-05
3

„Cała Ty” ze sprzedażą na poziomie 315 tys. egz.

Pierwszy numer nowego miesięcznika kobiecego „Cała Ty” (Phoenix Press) sprzedał się w nakładzie 315 tys. egz. - podał wydawca.

Miesięcznik „Cała Ty” jest skierowany do kobiet w wieku powyżej 40 lat. Pojawił się on na polskim rynku 24 lipca br. w nakładzie 500 tys. egzemplarzy oraz w promocyjnej cenie 1,99 zł. W oficjalnym komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl wydawca ocenił, że wyniki sprzedaży tytułu są satysfakcjonujące.

Magazyn „Cała Ty” skierowany jest do kobiet dojrzałych. Jak podkreśla Karina Hadyś, dyrektor wydawnicza miesięcznika, pojawienie się tego tytułu na rynku oparte jest na badaniach, które potwierdziły, że jest duże zapotrzebowanie na pismo skierowane do kobiet w wieku powyżej 40 lat. W magazynie znajdą się m.in. treści poradnicze, strony kulinarne, rozrywkowe i opowieści z życia ludzi. Pismo publikuje m.in. cykl „Ta nasza młodość” dotyczący sentymentalnych wspomnień z PRL-u (więcej na ten temat).

W kioskach jest już dostępny sierpniowy numer magazynu „Cała Ty”. Można go kupić w cenie wyższej niż przed miesiącem - 2,50 zł. Wydanie liczy - podobnie, jak poprzednio - 100 stron.

Autor:kl

Więcej informacji:Cała Ty

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas